Диференціал НИВА VAL Racing
- Під замовлення
18 500 ₴
Диференціал підвищеного тертя черв'ячного типу (Квайф) призначений для установки в редуктор заднього моста автомобілів ВАЗ 2101-2107. Диференціал (диференціал підвищеного тертя або блокування диференціала) дозволяє автомобілю повніше реалізувати крутний момент двигуна на слизькій дорозі або при надлишку тяги на ведучих колесах. Переваги. Диференціал перерозподіляє крутний момент, подводимый від двигуна і коробки передач, між ведучими колесами автомобіля. При цьому додатковим моментом навантажується колесо, що знаходиться в кращих умовах по зчепленню з дорогою, а буксуюче на слизькій поверхні колесо розвантажується. Це значно покращує прохідність автомобіля, його керованість при русі по різним покриттям і при проходженні поворотів. На льоду і на снігу автомобіль з блокуванням диференціалу розганяється динамічніше. У поворотах автомобіль управляється краще, більш чітко відгукується на роботу педаллю газу. При різкому старті на сухому асфальті при значному надлишку тяги і неминучий зрив провідних коліс, наявність блокування диференціала відсуває цей неприємний момент, правильно розподіляє моменти на ведучих колесах і підвищує динамічні показники автомобіля. Особливості. Гвинтові блокування має згладжені моменти включення-виключення і широкі можливості по блокуванню. Вона майже не вимагає обслуговування, має високий ресурс. Блокування поставляється з преднатягом від 3,5 до 8 кг/м. Оптимальна установка в автомобілі, що використовуються в трофі-рейдах, триалах, джип-спринтах і інших змаганнях. Ще на зорі автомобілізму перед конструкторами перших «самобеглых колясок» постала проблема ― при русі в повороті або по нерівній дорозі провідні колеса проходять різний шлях, в результаті чого виникає додаткове навантаження на деталі трансмісії і шини, що веде до їх посиленого зносу, а також погіршується керованість транспортного засобу. Вирішити цю проблему дозволило використання «розумного» механізму ― диференціала, який встановлюється в привід ведучих коліс і дозволяє їм у необхідних випадках обертатися з різною швидкістю. Все б добре, але є у класичного диференціала і недолік ― при попаданні одного з провідних коліс на слизьке покриття (бруд, сніг, лід) воно починає обертатися з подвоєною швидкістю, а друге колесо, що знаходиться на ділянці дороги з хорошим покриттям, навпаки, повністю зупиняється. Автомобіль при цьому починає буксувати і зупиняється. З метою усунення даного недоліку на деякі моделі автомобілів (зокрема на спортивні і позашляховики) їх виробники або тюнінгові фірми стали встановлювати механізм, «розумний подвійно» ― диференціал. У нормальних умовах руху він працює як класичний диференціал, а при початку пробуксовки одного з коліс блокується. В результаті крутний момент надходить на обидва колеса, і автомобіль продовжує рух! До останнього часу в Росії самоблокуються диференціали проектувалися і виготовлялися тільки в кустарних умовах, у результаті чого мали низьку якість і малий ресурс. В цьому плані революційної можна вважати розробку тольяттінської фірми «VAL RACING» (патент РФ № 55063 на корисну модель). Міжколісний диференціал підвищеного тертя фірми «VAL RACING» являє собою 8-ми сателітний диференціал, оригінальність конструкції якого полягає в тому, що всі комплектуючі зосереджені в неразъемном корпусі. Це дозволяє отримати високу точність виготовлення, забезпечити надійність конструкції і високий експлуатаційний ресурс. Диференціал «VAL RACING» містить муфту попереднього натягу, яка забезпечує плавне спрацьовування блокування, демпфируя навантаження, що припадають на трансмісію автомобіля, а на передньопривідних автомобілях виключає ривок рульового колеса, що безпосередньо пов'язано з безпекою руху. Крім того, муфта попереднього натягу дозволяє варіювати коефіцієнт блокування. Для її виготовлення використовуються імпортні комплектуючі. Для автомобілів, експлуатованих більшу частину свого пробігу на асфальтованих дорогах, можна порадити установку диференціала з натягом 4,5 ― 6 кг (він вказаний на упаковці), а для любителів «крутого бездоріжжя» краще використовувати диференціал з натягом вище 6 кг. Ресурс диференціала не поступається серійним конструкцій, що встановлюються зарубіжними виробниками позашляховиків. Для досягнення такого високого експлуатаційного ресурсу потрібні не тільки високу якість механічної обробки, на яке впливають численні фактори, але й певні властивості, що використовується в виготовленні металу. Також найважливішим елементом техпроцесу є якісна термообробка. В кустарних умовах всі ці вимоги не здійснити, а потреба в якісних комплектуючих у автовласників була, є і буде. Над цими питаннями попрацювала група кваліфікованих фахівців фірми. Для виготовлення диференціала, про який йде мова, підбиралися не тільки марки сталей з ряду якісних конструкційних і легованих, але і заводи-постачальники металу, які в обов'язковому порядку надають сертифікати на поставлений метал. Для виконання механічної обробки використовується металообробне обладнання підвищеної точності та інструмент провідних світових виробників. До підбору виробничого персоналу теж підхід був особливий. Випадкових людей у компанії немає. В команде производственников работают грамотные высококвалифицированные специалисты, среди которых есть победители конкурсов профмастерства. Подбор кадров осуществляем из числа тех, кому нравится своя профессия, кто способен работать в команде и двигаться к намеченной цели. Термообработка выпускаемой продукции проводится на специальном оборудовании с обязательным контролем каждой партии комплектующих изделий. Вся готовая продукция проходит контроль ОТК и имеет гарантию, условия которой указаны в паспорте изделия. Пропонований диференціал встановлюється на автомобіль без додаткових доробок деталей трансмісії. В даний час компанія «VAL RACING» випускає гвинтові і дискові самоблокуються межколесные диференціали на весь модельний ряд автомобілів ВАЗ.
http://www.val-racing.ru
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Вал рейсінг |
Марка | ВАЗ |
Модель | Нива |
Сумісність | ВАЗ Нива II (2123) 2002- |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | Нива |
Тип запчастини | Оригінал |
- Ціна: 18 500 ₴