
Балка заднього моста Іж Техно посилена
- Немає в наявності
27 557,85 ₴
+380 (97) 193-12-00
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Посилений задній міст для автомобіля LADA 4×4 Нива модифікацій ВАЗ 21213, ВАЗ 21214, ВАЗ 2131 і Chevrolet NIVA (Шевроле Нива). Всі деталі спроєктовані нами й виготовлені з «нуля» з якісної конструкційної сталі на власному технологічному обладнанні. Усунені «слабкі місця» геометрії, використовуються тільки якісні матеріали, що дало змогу нам поліпшити характеристики міцності та підвищити жорсткість конструкції.
Чулок заднього моста Ніва призначений для експлуатацію умов підвищених механічних навантажень, у том числе, во позашляхових змаганнях, під час встановлення коліс більшого розміру, розвантажуваних напівосьів і силового обвісу (бампера, лебідок і т.д.).
Особливості посиленого моста Ніва
- Надміцна панчоха. Ми збільшили товщину стінок саме на тих ділянках панчоха, які в заводських мостах найбільш вразливий. Товщина труби становить 6 мм, товщина «горіха» (картера моста) збільшена до 6 мм (товщина заводського — 3 мм), товщина кронштейнів — 5 мм. Сам горіх виготовлений методом холодного штампування з конструкційної сталі.
- Збільшена жорсткість «горіха». Ми покращили геометрію «горіха», усунувши з конструкції слабкі місця і у такий спосіб забезпечивши оптимальний розподіл зусиль. В Отже, міст вийшов надійнішим, він не «складається» у разі підвищених навантажень.
- Оптимальна вага. За всієї міцності та жорсткості конструкції, наш задній міст Нива важчий від аналогів, представлених на ринку. Сама балка важить 19,75 кг, з кронштейнами в зборі — 24,39 кг.
- Зручно контролювати стан редуктора та заливати олію в мост. Для зручності експлуатації, задня панчоха на Ниву вперше виготовлений з додатковим отвором — інспекційним корком.
- Захищеність зливний і заливного корка моста от повреждений. Зливна та заливна пробка «утоплені» в Картер. Їхній не потрібно додатково захищати кільцем і обварювати, як на стандартной балке.
- Надійний захист гальмівної трубки від повреждений. По всієї довжини моста приварена перфорована рейка, що захищає гальмівну трубку від механічних пошкоджень. Також наявність перфорованої рейки спрощує процес монтажу трубки.
- Міцність моста підтверджена випробуваннями. Міст успішно пройшов цикл випробувань на изгиб в умов підвищених механічних навантажень.
- Не вимагає модифікації підвіски завдяки тому, що точки кріплення кронштейнів залишилися тими ж, що й на стандартному мосту.
- Вологозахищеність моста. Стандартний сапун замінений на ефективніше рішення, що містить у себе поворотний фітинг і рілсанову трубку. Така система надійно захищає картер від потрапляння вологи.
- Завжди чиста олія без продуктів зносу. В Картер моста встановлені феритові магніти збільшеного діаметра, потужність яких у 50 раза більше, ніж у магнітів у зливний і заливного корка.
- Міст стійкий до коррозии. Виріб пофарбований якісною нітроемаллю, яка по своїм антикорозійним властивостям набагато перевершує порошкові покриття.
- Герметичність. Задній міст Ніва від Ж-ТЕХНО проходить 100% перевірку на герметичність зварних швів.
- У нас є мости для будь-яких моделей сімейства Ніва (LADA 4×4). Великий вибір комплектацій моста дає змогу вибрати саме той варіант, який підійде для машини вашої моделі та року випуску, у зависимости от наявності або відсутності АБС, розташування нижніх тяг (див. розділ Застосування).
Комплектація
- Балка моста — 1 шт.
- Феритовий магніт — 2 шт.
- Пробка (вершкова, заливна) — 2 шт.
- Інспекційна пробка з ущільнювальним кільцем — 1 шт.
- Болт М12×80 — 2 шт.
- Болт М12×90 — 3 шт.
- Гайка M12 — 5 шт.
- Сальник правий 2110-2301034 — 1 шт.
- Сальник лівий 2110-2301035 — 1 шт.
- Подушка під пружини з ковпачками — 2 шт.
- Фітинг поворотний для виведення повітря — 1 шт.
- Рилсанова трубка 3,8 м — 1 шт.
- Нейлонова стяжка — 10 шт.
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | Chevrolet |
| Кросс-номери | LADA 21213 |
- Ціна: 27 557,85 ₴
