Продавець Niva розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
335 відгуків
НИВА
+380 (97) 193-12-00
Додати відгук
Кошик

ВІДКЛЮЧАЄТЬСЯ ПЕРЕДНІЙ МІСТ ДЛЯ «НИВИ» І «ШЕВІ»

ВІДКЛЮЧАЄТЬСЯ ПЕРЕДНІЙ МІСТ ДЛЯ «НИВИ» І «ШЕВІ»

Тольяттінська компанія «Тема Плюс» пропонує власникам позашляховиків LADA 4x4 і Chevrolet NIVA істотно заощадити на паливі з допомогою відключається переднього моста.

Тольяттінська компанія «Тема Плюс» пропонує власникам позашляховиків LADA 4x4 иChevrolet NIVA істотно заощадити на паливі з допомогою відключається переднього моста.

Вимкнення/ввімкнення переднього моста проводиться з салону автомобіля важелем раздатки на ходу всього за 2 секунди. При русі по сухій дорозі з твердим покриттям відключення переднього моста дозволяє істотно економити бензин – до 2,5 л/100 км. На пересіченій місцевості передній міст також легко включається з салону. При стрімкому зростанні цін на бензин такий механізм дозволяє знизити витрату пального. Економія досягається за рахунок зниження втрат на тертя в приводі переднього моста.
Можлива поставка монтажного комплекту механізму відключення переднього моста з докладною інструкцією по установці.

_.jpg

__.jpg

ГОЛОВНІ ПЕРЕВАГИ

  • Відключення привода переднього моста дає зниження витрати палива до 2,5 л при рівномірному русі по трасі. Зрозуміло, що в міському режимі зниження витрат буде менше (близько 1 л/100 км), т. к. присутні часті гальмування і зупинки з працюючим двигуном (світлофори, пробки). При цьому поліпшується вибіг автомобіля за рахунок зниження втрат у приводі переднього моста, що призводить до деякого поліпшення динамічних характеристик (швидкості та прискорення).
  • Відключення привода переднього моста доцільно при русі по хорошим дорогам (по місту і по трасі), де повний привід не потрібно. Підключати повний привід можна тільки при необхідності або при русі в погану погоду, коли дорожнє покриття змінює свої властивості. При цьому перевантаження заднього моста не виникає, оскільки при русі на задньому приводі по поганих дорогах машина просто забуксує і перевантаження не станеться – саме тоді треба буде підключити повний привід і продовжити рух як на звичайному повноприводнику.

Фахівці компанії відзначають, що багато хто, в тому числі і імпортні, позашляховики, вже мають відключається повний привід – автоматичний або ручний (навіть китайці). Головним спонукальним мотивом у них служить не безпосередньо зниження витрати палива, але зниження токсичності вихлопних газів. Справа в тому, що при проходженні сертифікації при відключенні повного приводу відбувається зниження обсягів цих самих вихлопних газів, що в свою чергу відбувається за рахунок зниження витрати палива при випробуваннях в міському і заміському циклах. Але при цьому випробування на токсичність при русі по бездоріжжю, де застосовується повний привід, не проводяться. На автомобілях навіть з'явилося загальноприйняте позначення таких режимів трансмісії: 2H-4H-4L (привід на 2 колеса при підвищеній передачі в роздатці, привід на 4 колеса при підвищеній передачі в роздатці, привід на 4 колеса при зниженій передачі в роздатці). Можна стверджувати, що в практиці автомобілебудування такий прийом, як відключення повного приводу, став поширеним і загальновизнаним засобом для поліпшення споживчих властивостей випускаються автомобілів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner