Продавець Niva розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
335 відгуків
НИВА
+380 (97) 193-12-00
Додати відгук
Кошик

Підрамник на Ниву

«Нива» була спроектована і випущена на конвеєр в 1973 р. По тим часам дуже передова машина. Фактично в тому кузові, в якому ми її бачимо, вона була розроблена всього за два роки.

У своєму первісному вигляді вона мала оригінальну трансмісію, тобто КПП і РКПП були одним цілим, тим самим її конструкція виключала вібрацію. При кріпленні переднього редуктора до двигуна не було необхідності в передньому кардане, місце в нього був встановлений жорсткий вал, КПП і РКПП були об'єднані, а в місці з двигуном трансмісія являла собою моноблок. Машина вийшла непоганою і комфортною, але вимагала великих витрат при підготовці до серійного виробництва.

Було запропоновано уніфікувати машину з ВАЗ 2101. За основу трансмісії взяли КПП ВАЗ 2101. Спроектували і встановили окремо РКПП, між собою їх з'єднали ШРУС-валом, з'явився передній кардан набагато коротше заднього, до того ж вони розташовані не під рівними кутами, що викликає пульсуючу розкачку РКПП. КПП та РКПП розмістили на жорстких гумових опорах закріплених на кузові, що не може дати їх співвісності.

Передній редуктор, прикріплений до двигуна, не має поздовжньо-вертикального ходу, з-за цього виникає закисання «шлицевой» переднього кардана. Прямі і зворотні реактивні моменти, викликані прискоренням і гальмуванням, створюють трансмісійні ривки, які надалі розбивають всю ходову і трансмісію. Всі ці недоліки в підсумку виливаються в неабияку вібрацію трансмісії, яка передається на кузов із-за чого у звичайній «Ниві» при швидкості 80-90 км/год не можливо розмовляти. Про такі речі як комфорт говорити не доводиться.

Можливо, усунути вібраційні недоліки, викликані роботою трансмісії «Ниви»? Стандартними методами, такими як: переробка хрестовин карданних валів на шарніри рівних кутових швидкостей, спроба досягнення ідеальної співвісності КПП і РКПП, установка третьої опори РКПП на стандартній «Ниві» не дає бажаного результату.

Установка КПП і РКПП на підрамник

Вібрації трансмісії на «Ниві» в принципі побороти неможливо, але можна залишити їх за межами кузова, для цього потрібно передній редуктор встановити окремо від двигуна і абсолютно необхідно встановити КПП і РКПП на окрему конструкцію — підрамник, який у свою чергу не буде жорстко закріплений на кузові.

Таким чином, вібрація не буде передаватися на кузов, а буде залишатися на підрамнику, який є базою кріплення КПП і РКПП, що і дозволяє говорити про їх соосном розташуванні відносно один одного. Редуктор встановлюється на балку переднього моста на еластичних опорах. Редуктор місце свого положення не змінює, при цьому самі кронштейни, на яких він встановлений, виконані в залозі.

Сайлентблоки в кронштейнах застосовані збільшеного розміру, за рахунок цього в редуктора з'явилася певна ступінь рухливості, що дає можливість згладжувати трансмісійні ривки, що викликаються роботою двигуна і гальмівними моментами, що передаються у зворотний бік від коліс.

Що дає установка підрамника на «Ниву»?

В результаті установки підрамника, значно зменшується трансмісійний і вібраційний шум в салоні автомобіля. Машина по шуму стає порівнянна з класичною моделлю Жигулів.

Зникає «тупувате» поведінка двигуна, яке виникає при резонансних коливаннях агрегатів. На цих коливаннях двигун втрачає частину потужності (той же ефект виникає, якщо бігти по підвісному мосту). Зменшується витрата палива. Збільшується термін служби КПП, РКПП, переднього і заднього редукторів. Підвищується ресурс карданних валів (довше «ходять» хрестовини, запобігає закисання «шлицевой» переднього кардана). Підвищується ресурс привода переднього редуктора (ШРУСа).

Підрамник підвищує несучу здатність кузова і захищає роздавальну коробку знизу. При цьому кліренс автомобіля залишається таким же, як був. Виключається можливість обриву переднього редуктора від його кріплень. В результаті доопрацювання ви отримуєте комфортну «Ниву» без втрати її позашляхових якостей, і економите гроші та час, які ви витратите на ремонт ходової та трансмісії автомобіля.

ІНСТРУКЦІЯ ПО МОНТАЖУ.

1. Перед монтажем підрамника роздатки на НИВУ слід зафіксувати коробку передач щодо траверси для зручності зборки-розбирання подушки кріплення КПП.

2. Від'єднати від роздавальної коробки передній вал карданної передачі попередньо зробивши позначки на фланцях для подальшого збирання.

3. Викрутити болт з подушки коробки передач і замінити на більш довгий (з комплекту).

4. Зібрати подушку КПП з новим болтом і додатковими пластинами, приєднати фланці по мітках і зібрати карданну передачу.

5. Підняти підрамник роздатки на НИВУ, тимчасово зафіксувати його, закріпить додаткові пластини подушки КПП на підрамнику.

6.Намітьте отвори на лонжеронах автомобіля через отвори в кронштейнах підрамника роздатки на НИВУ

7. Отсоединить дополнительные пластины от подрамника и снять подрамник.

8. В лонжеронах высверлить отверстия диаметром 14,5мм под размер втулок, установить втулки и прихватить сваркой.

9. Проверить совпадают ли отверстия на кронштейнах подрамника раздатки на НИВУ  со втулками и полностью приварить втулки к кузову..

10 Закрепить подрамник раздатки на НИВУ на кузове с помощью болтов. Поочередно отсоединить опоры раздаточной коробки от кузова и повернуть на 180 градусов и установить на подрамник раздатки на НИВУ

11. Установить третью опору раздаточной коробки (в комплекте подрамника).

12. Протягнути всі болтові з'єднання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner