Диференціал НИВА Avtosprinter(самоблок)
- В наявності
15 000 ₴
Диференціал НИВА диференціал гвинтовий Avtosprinter
Диференціал підвищеного тертя черв'ячного типу (Квайф) призначений для установки в редуктор заднього моста автомобілів ВАЗ 2101-2107. Диференціал (диференціал підвищеного тертя або блокування диференціала) дозволяє автомобілю повніше реалізувати крутний момент двигуна на слизькій дорозі або при надлишку тяги на ведучих колесах. Переваги. Диференціал перерозподіляє крутний момент, подводимый від двигуна і коробки передач, між ведучими колесами автомобіля. При цьому додатковим моментом навантажується колесо, що знаходиться в кращих умовах по зчепленню з дорогою, а буксуюче на слизькій поверхні колесо розвантажується. Це значно покращує прохідність автомобіля, його керованість при русі по різним покриттям і при проходженні поворотів. На льоду і на снігу автомобіль з блокуванням диференціалу розганяється динамічніше. У поворотах автомобіль управляється краще, більш чітко відгукується на роботу педаллю газу. При різкому старті на сухому асфальті при значному надлишку тяги і неминучий зрив провідних коліс, наявність блокування диференціала відсуває цей неприємний момент, правильно розподіляє моменти на ведучих колесах і підвищує динамічні показники автомобіля. Особливості. Гвинтові блокування має згладжені моменти включення-виключення і широкі можливості по блокуванню. Вона майже не вимагає обслуговування, має високий ресурс. Блокування поставляється з преднатягом від 3,5 до 8 кг/м. Оптимальна установка в автомобілі, що використовуються в трофі-рейдах, триалах, джип-спринтах і інших змаганнях. Ще на зорі автомобілізму перед конструкторами перших «самобеглых колясок» постала проблема ― при русі в повороті або по нерівній дорозі провідні колеса проходять різний шлях, в результаті чого виникає додаткове навантаження на деталі трансмісії і шини, що веде до їх посиленого зносу, а також погіршується керованість транспортного засобу. Вирішити цю проблему дозволило використання «розумного» механізму ― диференціала, який встановлюється в привід ведучих коліс і дозволяє їм у необхідних випадках обертатися з різною швидкістю. Все б добре, але є у класичного диференціала і недолік ― при попаданні одного з провідних коліс на слизьке покриття (бруд, сніг, лід) воно починає обертатися з подвоєною швидкістю, а друге колесо, що знаходиться на ділянці дороги з хорошим покриттям, навпаки, повністю зупиняється. Автомобіль при цьому починає буксувати і зупиняється. З метою усунення даного недоліку на деякі моделі автомобілів (зокрема на спортивні і позашляховики) їх виробники або тюнінгові фірми стали встановлювати механізм, «розумний подвійно» ― диференціал. У нормальних умовах руху він працює як класичний диференціал, а при початку пробуксовки одного з коліс блокується. В результаті крутний момент надходить на обидва колеса, і автомобіль продовжує рух!
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Avtosprinter |
Марка | ВАЗ |
Модель | Нива |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | Нива |
Тип запчастини | Оригінал |
- Ціна: 15 000 ₴