Продавець Niva розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
385 відгуків
НИВА
+380 (97) 193-12-00
Додати відгук
Кошик

Гидрокомпенсаторы 21214

Гидрокомпенсаторы 21214

Регульовані гідроопори (гидрокомпенсаторы).

Гидрокомпенсаторы старого зразка.

Всім відомо, що таке гідрокомпенсатор (далі г. к.) і яку функцію він виконує. Гірше цих г. к. я нічого не зустрічав, та й ціна у них не погана. Саме слабке місце цих г. к., те, що вони мають властивість постійно відкручуватися (момент затяжки від 1.7 до 2.5 Кг), затягніть сильніше, він просто не буде працювати. Багато намагаються ставити їх на різні фіксатори різьбових з'єднань, але я вважаю це не вихід. "АвтоВАЗ" вже припинив випуск автомобілів з такими р. к., але машин з г. к., старого зразка дуже багато, але не кожен має можливість поміняти ГБЦ на новий зразок. Є не поганий вже перевірений на багатьох автомобілях спосіб уникнути відкручування р. до. Все дуже просто - затягнути їх не на 2 кг, а на 4кг. У нас це вийшло!!!

Наслідки открученного р .до.

При запуску холодного ДВС допускається стукіт р. к. протягом 2 – 4 секунд. Якщо стук триває більше часу або з'являється на гарячому ДВС, бажано найближчим часом звернутися на СТО для усунення неправильної роботи г. к.

А тепер найголовніше для тих, хто тягне з ремонтом. Відкручений р. к., спочатку ламає маслопадающюю рампу, зношує рокер і кулачок розподільного вала через не правильного регулювання зазору і вибиває різьблення в ГБЦ, що призводить до заміни ГБЦ на новий зразок)))

Гидронатяжитель ланцюга ГРМ

Устанавливается на Нива 21214 и 2123. Рекомендую после прохождения 1 ТО избавиться от этой детали и заменить ее на Пилот 214(механический натяжитель). Гидронатяжитель цепи очень не надежен особенно при пуске холодного ДВС. Основная неисправность натяжителя цепи-масло из натяжителя стекает обратно в систему(нарушена герметичность натяжителя), соответственно, натяжение цепи ослабло. И что у нас получается: во время пуска двигателя при не исправном натяжители маслу необходимо время , чтобы заполнить натяжитель и привести его в рабочее состояние. А далі лише два варіанти розвитку подій: ланцюжок погремит 5 сек і натягнеться або ланцюг просто злетить, що загрожує дуже дорогим ремонтом головки блоку циліндрів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner